• Events

• 5 esmorzars cafeteria  restaurant +cub Girona
  • 4 tapes d'autor restaurant +cub Girona
  • 7 plat combinat reserves internet restaurant +cub Girona
  • 6 Rebost del MIG botiga productes proximitat km0 Made in Girona restaurant +cub Girona
  • 3 cerveses artesanes restaurant +cub Girona
  • 2 logos i curiositats premis clients fidelitat restaurant +cub Girona

Posts Tagged ‘Fresc’

La tapa que busca nom

Written by +cub. Posted in Sin categoría, el teu +cub

foto tapa sense nom producte mercat restaurant gironaEns ajudeu a trobar el nom de la tapa?

Busquem un nom per aquesta tapa que ha sorgit d’una tertúlia rutinària al restaurant +cub, treballant en mig de quilos i quilos de verdures diferents de mercat i temporada que s’han de netejar per aconseguir la tapa d’autor esperada. No us penseu que per demanar una crep de carbassó aquest vegetal va del camp al mercat i del mercat a dins de la crep; i que l’enciam ja arriba net i polit apunt per ser menjat;  i l’all tendre no ve tallat en rodelletes petites barrejades dins l’hamburguesa, que val a dir, tampoc ve preparada del carnisser del barri…….. Doncs en mig d’aquesta feinada que porta netejar, tallar, preparar, coure, envasar, etc…   xerrant, xerrant amb divertiment, surt la pregunta…. No has menjat mai l’arrel de l’all tendre arrebossada com a tapa? mmmmmm…. no! (vaig contestar jo amb cara un xic estranyat) Dons està boníssima, em varen dir. Dit i fet, cap a arrebossar l’arrel i tapa preparada… per sorpresa meva i d’alguns clients assistents que hi havia en aquell moment…

aquest fou el resultat de la tapa sense nom.

Ajuda’ns doncs a posar un nom a aquesta tapa.

Fes servir el mitjà que vulguis: Tweeter, Facebook, aquesta web, correu electrònic, carta postal o fins i tot, si vols, amb una “paloma mensajera… no, no, no te ensajero!” Bromes a part, si te’ns alguna ocurrència per anomenar la tapa, fes-nos-la saber!

Desè i últim #GDTgirona 2102

Written by +cub. Posted in el teu +cub

Gràcies.

No podem començar amb cap +paraula.

Gràcies a totes les persones que han vingut els dijous i han confiat amb la nostra iniciativa d’estiu.

Gràcies a tots els retweets i fotos penjades a l’instagram amb el #GDTgirona i a totes les persones que ens han ajudat a fer difusió a les xarxes socials.

Gràcies al personal del +cub per ser tan professional i donar tot el possible perquè l’iniciativa hagi tingut tant d’èxit.

Gràcies en Joan per donar-nos l’espurna necessària per trobar quelcom que fer aquests dijous d’estiu.

Gràcies a la Carme Verges per deixar-nos tan ben retratats i filmats en cada una de les 10 edicions del #GDTgirona 2012. A la fi, sinó fos per ella, això hagués passat i l’haguéssim oblidat; ara en tenim constància, al record de cada participant i a la nostra web www.mescub.cat.

Gràcies a la Rosa Duran per ajudar-me a creure-hi, i posar de la seva part perquè es fes possible el trinomi GDT donant el seu toc als descobriments que hem aconseguit fer, i, com no, donar-li gràcies per enriquir-nos en el coneixement de la nostra ciutat.

Gràcies als meus pares per donar-me seguretat i recolzament logístic amb tot allò que faig.

I com no….

Mil gràcies a la Maria per estar al meu costat, sense ella …..

ho faríem …..  Però de ben segur que no ho faríem tant Be!

Només dir que a la web trobareu breus explicacions sobre el que hem anat fent aquests 10 #GDTgirona, i com dic a vegades si voleu saber + ….  Haver vingut!!

Espero que això serveixi de motivació perquè en les properes activitats, se us treguin les mandres i les vergonyes, i participeu amb tots nosaltres d’aquests esdeveniments únics, innovadors i divertits que fem al +cub [i no us passi com a la majoria que una vegada ho proven, veuen que havien d’haver començat abans].

L’idea és fer activitats els dijous al vespre per trencar la monotonia de la setmana laboral o estudiantil que tingui cada un. Ànims a tots i esperem veure-us ben aviat a partir de l’octubre.

Jordi Armengol +cub Aquí teniu la mostra de les imatges que han penjat els participants a l’Instagram amb el #GDTgirona

Vuitè #GDTgirona

Written by +cub. Posted in el teu +cub

Penúltim gdtgirona d’aquest estiu!!

Que us haig d’explicar als que ens seguiu des del primer dia!

Aquesta vegada mitja hora abans no sabíem exactament els que seríem,… reserves d’última hora, anul·lacions de tarda i trucades per reservar a mitja hora de començar!! Però que son aquests imprevistos per nosaltres? Res de res, i un altre cop, varem formar un grup extraordinari i ben maco!

Començàrem la Gastronomia amb les braves que varem seguir de verduretes farcides, un rotllet de pastanaga amb salmó i mascarpone, rotllet de carbassó amb hummus i rotllet de pernil dolç amb ou i maionesa amb un llit d’amanida. Seguidament un carbassó farcit de verdures i un caneló de carbassa, pipes i pernil seguit de la nostra hamburguesa casolana, aquest cop, amb alls tendres!

Un cop sopats ens varem aixecar i varem començar a caminar sense saber on anàvem però direcció a la plaça del Lleó. Tot resguardats per la platanera espectacular que hi ha al vell mig de la plaça, vam descobrir que anàvem al mercat del Lleó! Ens van obrir la porta i varem gaudir de valent contemplant els sotans on antigament havia estat la fàbrica de gel! I ben curiós veure el mercat vuit! Qui no ha estat mai a dins el mercat un dia al matí amb tot aquell va i ve de la gent de les parades i els ciutadans comprant el bo i millor de la nostra terra. Gràcies a en Josep Campmajó i al Mercat del Lleó per endinsar-nos amb les seves explicacions com a President dels comerciants del mercat i gran promotor turístic de la nostre ciutat. Es tant pro-actiu que la meitat de la T de tertúlia ja la varem fer als terrats del mercat.

Finalment varem anar cap al +cub quasi bé a mitja nit! Els pobres treballadors del +cub es mereixen un aplaudiment per estar al peu del canó en aquestes activitats que sense ells no es podrien fer, i que els farem gaudir amb nosaltres l’últim dia, que serà sonat!!!

vols saber mes d’els anteriors? clika aquí vols reservar per el següent

Hamburguesa Hamburguesa Hamburguesa Hamburguesa Hamburguesa

Written by +cub. Posted in Carn i peix

Hamburguesa de vedella casolana

Ara si, us puc dir que aquest es el nostre fillet, es la nostre creació, es el producte estrella per nosaltres, una hamburguesa de vedella casolana , feta i maridada amb vi, llet, ou, pa, all i julivert… La base es aquesta , l’hamburguesa, però el farcit es ……….  infinit de possibilitats, qualsevol verdura com ceba, porro, albergínia, carbassó, espàrrecs, carbassa, bledes, espinacs, pastanaga, etc…..  I amb fruita seca com pipes, nous, panses, figues, prunes, ametlles , etc…    I altres cosetes o combinacions com bacó, dàtils, tomata, bolets, patata i altres sorpreses que  anireu trobant a mida que vingueu a fer els Plats combinats.