• Events

• 5 esmorzars cafeteria  restaurant +cub Girona
  • 4 tapes d'autor restaurant +cub Girona
  • 7 plat combinat reserves internet restaurant +cub Girona
  • 6 Rebost del MIG botiga productes proximitat km0 Made in Girona restaurant +cub Girona
  • 3 cerveses artesanes restaurant +cub Girona
  • 2 logos i curiositats premis clients fidelitat restaurant +cub Girona

Posts Tagged ‘creps’

GIRONA10 2015

GIRONA10, VERMUT 10 i BERENAR 10

Arriva la quarta edició del GIRONA10, un esdeveniment de AHTRG l’Associació d’Hostaleria Turisme i Restauració de Girona. Un esdeveniment que cada any any agafa mes volada i que aquest any porta moltes novetats.

I com no!  el +cub no podia faltar a l’edició del GIRONA10 d’enguany.Aquest any amb la novetat del Vermut10.

Novè #GDTgirona

Written by +cub. Posted in el teu +cub

Finalment hem fet l’últim #GDTgirona en format normal i hem complert l’expectativa d’omplir cada dijous nit d’aquest estiu 2012 durant els mesos de Juliol i Agost. Primer us explicarem com va anar aquest, que tot s’ha de dir, per ser l’últim amb format normal, el varem retocar afegint una lletra: G de gastronomia D de descobriment T de tertúlia I… F de futbol, perquè vam incloure el partit d’anada entre el Barça vers Madrid. El Descobriment va ser molt enriquidor i, tal i com va dir la Rosa, varem tancar el cercle dels descobriments #GDTgirona doncs  en el primer varem explicar el pla Perpinyà i vam visitar l’últim pis de la torre Catalunya (el Bolet tal com es coneix popularment) i aquesta setmana hem visitat el primer pis del Bolet, el Diari de Girona!! Era tard i no hi havien gaires redactors treballant però al haver-hi el partit encara quedava la gent d’esports i la gent de correcció. És molt interessant veure on es gesten les noticies que cada dia llegim en paper al quiosc o a casa si en som subscriptors. La visita va ser curta però intensa, ja que força gent estava un xic nerviosa per agafar posicions davant la pantalla i veure el partit mentre fèiem el Gintònic o el mojito. Que us puc dir! Ja estem ansiosos perque arribi el dijous 30 d’Agost per què aquest sí que serà l’últim! I quin últim! Us tenim preparat un #GDTgirona únic i, no us enganyarem, s’està apuntant molta gent, tanta que tancarem el +cub i només farem #GDTgirona. Us hi esperem!

Aqui teniu la mostre visual d’aquest 9è #GDTgirona

Voleu veure l’anterior clika aquí

Vols saber + sobre els GDT i com reservar o veure imatges dels anteriors clika

Vuitè #GDTgirona

Written by +cub. Posted in el teu +cub

Penúltim gdtgirona d’aquest estiu!!

Que us haig d’explicar als que ens seguiu des del primer dia!

Aquesta vegada mitja hora abans no sabíem exactament els que seríem,… reserves d’última hora, anul·lacions de tarda i trucades per reservar a mitja hora de començar!! Però que son aquests imprevistos per nosaltres? Res de res, i un altre cop, varem formar un grup extraordinari i ben maco!

Començàrem la Gastronomia amb les braves que varem seguir de verduretes farcides, un rotllet de pastanaga amb salmó i mascarpone, rotllet de carbassó amb hummus i rotllet de pernil dolç amb ou i maionesa amb un llit d’amanida. Seguidament un carbassó farcit de verdures i un caneló de carbassa, pipes i pernil seguit de la nostra hamburguesa casolana, aquest cop, amb alls tendres!

Un cop sopats ens varem aixecar i varem començar a caminar sense saber on anàvem però direcció a la plaça del Lleó. Tot resguardats per la platanera espectacular que hi ha al vell mig de la plaça, vam descobrir que anàvem al mercat del Lleó! Ens van obrir la porta i varem gaudir de valent contemplant els sotans on antigament havia estat la fàbrica de gel! I ben curiós veure el mercat vuit! Qui no ha estat mai a dins el mercat un dia al matí amb tot aquell va i ve de la gent de les parades i els ciutadans comprant el bo i millor de la nostra terra. Gràcies a en Josep Campmajó i al Mercat del Lleó per endinsar-nos amb les seves explicacions com a President dels comerciants del mercat i gran promotor turístic de la nostre ciutat. Es tant pro-actiu que la meitat de la T de tertúlia ja la varem fer als terrats del mercat.

Finalment varem anar cap al +cub quasi bé a mitja nit! Els pobres treballadors del +cub es mereixen un aplaudiment per estar al peu del canó en aquestes activitats que sense ells no es podrien fer, i que els farem gaudir amb nosaltres l’últim dia, que serà sonat!!!

vols saber mes d’els anteriors? clika aquí vols reservar per el següent

Setè #GDTgirona

Written by +cub. Posted in el teu +cub

Setè #GDTgirona! podem dir que ha sigut el top dels #GDTgirona, hem crescut en nombre, vam ser, ni mes ni menys que 37 persones, quan havíem dit al principi que si reuníem 25 persones ja era un èxit!! Que vol dir això; que no podem aturar-nos i hem de donar resposta a la gran acceptació que hi ha d’aquesta activitat, ja estem enllestint les reserves per el 8è #GDTgirona d’aquest dijous 16 d’Agost. Pels que torneu de vacances i pels que les comenceu no us podeu perdre aquest esdeveniment. I penseu que ja estem preparant l’últim  #GDTgirona d’aquesta temporada que serà el 30 d’Agost. En aquest 7è #GDTgirona varem canviar un xic la Gastronomia , començarem amb un llit de cuscús i vegetals amb una tomateta de bombeta farcida de carn i un ou farcit. Això si tot començant amb les braves ja instaurades com a entrant dels #GDTgirona. Seguirem amb un caneló de carbassa i pipes gratinat, una mini hamburguesa amb mongeta verda tendre i una mini crep pizza, tot maridat amb un vinet de la nostre terra, l’Empordà. El Descobriment va ser tb molt i molt xulu i tot pujant per la via Augusta direcció  a la catedral , varem contemplar el carrer dels Manaies i veient la Verge de la Bona Mort que ens fer passar  extramurs fins arribar a l’Església de St. Lluc. On tenen la seu els Manaies de Girona. I amb la sort que en Narcís Reixach ens va ensenyà i explicà tota la historia d’aquest grup tan estimat per tot els gironins. Tot passejant i veient els magnífics vestits I lo ben guardats I organitzat que ho tenen, dona ganes d’apuntar-nos-hi. Tornant tot passejant de tornada per la Via Augusta vam poder gaudir d’un Gintònic, mojito o suc natural tot fent petar la xerrada en la Tertúlia d’aquest 7è #GDTgirona, que va ser un èxit. Gràcies a tots els que vareu venir i especialment a la Rosa Duran que no deixa de sorprendre’ns amb les seves explicacions i el seu saber, en Narcís per guiar-nos i a la Carme Vergès i en Joan per deixar-nos aquest vídeo per la prosperitat.
si vols saber mes de l’anterior clika aquí